Feelin' | F R I S K Y?

vineri, 22 octombrie 2010

Toţi prietenii mei cunosc pasiunea mea pentru muzică! Ştiu că muzica (electronică în special, dar sub toate formele ei) este o prezenţă constantă în viaţa mea, că muzica este dincolo de o pură plăcere sau mod de detensionare sau relaxare, trece dincolo de un simplu hobby sau un mod de a-mi completa timpul liber, muzica este pentru mine un mod de a trăi, muzica este esenţială, în modul cel mai autentic, pentru viaţa mea. Din respect pentru toţi prietenii mei, şi nu numai pentru ei, postez o "parte" din filozofia mea muzicală, aşa cum o simt şi o trăiesc eu, o parte din vibraţiile sufletului meu, vibraţii pe care le trăiesc ascultând asta:

2 comentarii:

Unknown spunea...

Iar pentru cei interesaţi o puteţi găsi aici! Din păcate nu o puteţi în altă parte! http://www.junodownload.com/products/nyce/1648432-02/?scref=sc

vineri, 22 octombrie 2010 la 22:34:00 EEST
Petre spunea...

Din pacate, ceea ce este bun nu este gratis. Super track !

vineri, 29 octombrie 2010 la 17:38:00 EEST