Numai americanii sa aiba tornade?

luni, 12 iulie 2010

Din pacate nu am reusit sa surprind decat partial aceasta furtuna, aflata in formare in momentul in care filmam... cu telefonul! Adevarata furtuna s-a declansat la numai cateva minute dupa ce m-am oprit din filmarea propriu-zisa, cand torente de noroi si pietris curgeau la modul cel mai autentic de pe dealurile invecinate! Insa a fost mult mai important sa fiu atent la drum decat sa filmez! Dar va puteti face macar o idee generala, si in plus buletinele de stiri au abundat in informatii despre aceasta ploaie cumplita care a facut pagube materiale serioase! Din nou! Sa nu cumva sa uitam cum e in Romania cand ploua!

1 comentarii:

Unknown spunea...

Prea obosit de tot ce se intampla in jur, am preferat sa abordez totul intr-o maniera mult mai facila si sa-mi las atentia captata de mici 'prostioare', de lucruri relativ puerile, nesemnificative si frivole! Dar asta nu inseamna ca am renuntat, ci sunt numai in cautare! De inspiratie, de subiecte, de cautare in mine insumi!

joi, 15 iulie 2010 la 17:56:00 EEST