Waiting for the... sun!

duminică, 7 februarie 2010

În postarea anterioară mă refeream la faptul că trebuie să aşteptăm răbdători să vină primăvara! Şi spun asta din mai multe motive la care mă voi referi altădată, însă acela la care mă gândesc eu acum este în primul rând unul... solar! Soarele cald şi strălucitor, care îţi aduce o nouă perspectivă, o nouă energie, o nouă euforie! Soarele care te face să uiţi iarna asta aceasta oribilă, cu zăpada asta care nu se mai conteneşte! Soarele care îţi aduce optimism şi te face să vezi altfel lucrurile, soarele care face altfel lucrurile, copacii, oamenii, părul, lumina...! Am găsit un track care îmi place atât de mult, încât de aseară, de când l-am descoperit îl ascult încontinuu, şi contrar felului în care ar trebui să procedez [să-l ţin numai pentru mine :) ], vi-l... ofer şi vouă spre... ascultare! Şi dacă nu aveţi rădbare să îl ascultaţi de la capăt, puteţi trece direct la minutul 02:25! Vă las să vă bucuraţi de el, în playerul integrat mai jos!

2 comentarii:

Matei Radu spunea...

Superb track :)). Cu toate că îmi place iarna și puțin zăpada, aștept ca și dumneavoastră SOARELE, PRIMĂVARA și apoi VARA cu nerăbdare.

duminică, 7 februarie 2010 la 20:57:00 EET
Petre spunea...

Suntem fiinte solare, iar lumina si caldura ne calauzesc pasii. Visez un anotimp etern. E visul unei nopti de vara. Piesa este excelenta.

luni, 8 februarie 2010 la 11:37:00 EET