În... TRANSĂ!

vineri, 5 februarie 2010

Joia este ziua mea preferată din timpul săptămânii, deşi am mai multe zile preferate din motive complet diferite; joia este ziua mea preferată nu pentru că aş fi liber de la şcoală, aşa cum probabil cei care mă cunosc ar fi tentaţi să creadă, ci pentru că este ziua când Markus şi Armin - Schulz şi van Buuren :) - mă fac să uit puţin de nemulţumirile cotidiene şi mă 'trancepun' ;) prin muzica lor într-un alt spaţiu, greu de definit în cuvinte, căci pentru mine conceptul 'Trance' este nu numai muzică, ci un... mod de viaţă! Pentru mine 'Trance' este sunetul... apusului zilelor lungi de vară şi totodată bucuria pe care mi-o aduce lumina aceea difuză!
Am ascultat, ca de obicei, aseară setul lui Armin van Buuren pe stream-ul 'Trance Channel - D I G I T A L L Y - I M P O R T E D', şi deşi mi-au plăcut cele mai multe din trackurile care mi-au trecut dincolo de... timpane în... suflet, am ales-o pe aceasta!

0 comentarii: