Akon şi noul sound Pepsi!

joi, 11 februarie 2010

Muzicianul şi compozitorul american de origine senegaleză, Akon, a făcut echipă cu artista Keri Hilson şi corul de muzică gospel 'Soweto'  pentru a lansa noul său single 'Oh Africa', cu scopul de a-i sprijini pe tinerii dezavantajaţi din Africa, alături de alţi artişti sau sportivi, printre care se numără şi fotbaliştii Fernando Torres şi Didier Drogba, ca reflecţie a pasiunii pentru fotbal cu care artistul a crescut în ţara natală.
"Avantajul pe care îl am eu în faţa altor artişti sau muzicieni provine din dubla mea cultură cu care eu mă hrănesc şi care mă inspiră, integrând în muzica mea atât cultura americană, cât şi pe cea africană! În asta constă frumuseţea muzicii mele!", afirma muzicianul deţinător a mai multe discuri de platină!
Şi cum la ei un succes duce la altul, şi cum artiştii buni sunt promovaţi întotdeauna, indiferent de domeniul lor de manifestare sau background-ul lor cultural sau naţional, Pepsi a preluat noul său single şi l-a transformat într-un 'anthem', spre a completa noul look pe care Pepsi îl propune!

0 comentarii: