You Tube sau pune-te pe net!

vineri, 22 ianuarie 2010

Făcând puţin "surfing pe web" - să fiu şi eu în rândul lumii bune şi lingvistic şi ca preocupări :)), am ales portalul atât de accesat, You Tube, şi m-am gândit să-i dau plimbării mele virtuale şi un sens...
Încercând să înţeleg de ce pasiunea pentru muzica hop-hip, pardon, hip-hop, pe care cei mai mulţi dintre elevii mei o au zilele acestea, am plecat de la piesa cu care m-au înnebunit în excursie, "Change", a unui... domn căruia Ramona Bădescu îi spune "Puiu" :))... să descopăr, oarecum surprins, că cel care ne propune schimbarea şi critică... balcanismul... ne somează "Sus pe bar!" într-o altă piesă, demnă de un cocalar de soi; nu mai postez clipul, pentru că nu merită, îmi ocupă mult spaţiu, şi în postare şi pe blog... vă ofer numai linkul http://www.youtube.com/watch?v=9coIKVBxmys
Mai departe... întrebându-mă de ce "broadcast yourself" am şi reuşit să înţeleg... şi nu este nicio mare şmecherie, nu trebuie să fii nici vreun filosof şi nici vreun iniţiat să înţelegi un logo atât de simplu şi totuşi atât de sugestiv: "difuzează-te pe tine însuţi"... adică, "prietene, pune-te pe net, să te vadă toată lumea!"... şi să aibă plăcerea să vadă că prostia este veşnică, iar mama ei mereu gravidă... (deşi trăim în era anticoncepţionalelor... nu le foloseşte... ar trebuiiiiiii!!!).
     Lumea în care trăim noi azi ne oferă acces la o tehnologie la care atunci când eram copii nici măcar nu visam... tehnologie care este la îndemâna oricui la propriu, pentru că nu ai nevoie decât de un simplu telefon mobil cu o cameră foto - cine nu are aşa ceva? - şi o conexiune la internet - cine nu are aşa ceva? - o tehnologie care în afară de progresul pe care îl aduce... ne oferă posibilitatea de a ne arăta pe noi înşine lumii întregi! Românii, ca toate celelalte naţiuni civilizate, au acces la acest tip de tehnologie, şi dacă tot ne punem pe net, măcar de am avea ce să arătăm lumii... am găsit şi eu ceva, dar sunt confuz, nu ştiu ce reacţie să am... să plâng sau să râd... cu lacrimi? Ajutaţi-mă...
 
 

1 comentarii:

Epk. spunea...

"Maneaua" a schimbat mentalitatile in tara noastra, toti tanjesc dupa comercial, dupa mascarada si prostie. Toti se contrazic : pozeaza in culti ca apoi sa devina penibili pana spre prostie. Nu stiu unde vom ajunge...pierdem notiunea civilizatiei ! Ajungem sa vedem pe TV niste mascarici ce sa prostitueaza pentru un amarat de salariu, salariu cu care platesc iesirile "in lumea buna" cu pitzipoanca de mana. Sunt multe pe care le as zice, dar deja s-a ajuns intr-un punct in care nu mai ai cum sa schimbi !
bless...

vineri, 22 ianuarie 2010 la 20:33:00 EET