Una fără titlu!

duminică, 10 ianuarie 2010


Faptul că am înlocuit galeria foto personală de pe blog cu una ce cuprinde imagini din România, nu este o reacţie la anumite comentarii (pe care le-am primit pe blog) sau împlinirea cererii de a le elimina, ci este numai urmarea firească a concluziei la care am ajuns după câteva reflecţii: nu toată prostimea şi nu toţi tembelii, netoţii, mâhniţii şi analfabeţii din mediul virtual merită să cunoască şi alte aspecte - să le numesc grafice şi vizuale - ale vieţii mele personale!
Motiv pentru care, mi-am propus să creez o galerie foto specială, avînd ca subiect prostimea, maneleala, nesimţirea, în colaborare cu TOŢI prietenii şi cunoscuţii mei - care vor avea acces nelimitat la ea pentru upload-ul fotografiilor - pe care le vom dedica TUTUROR COCALARILOR! Şi câinilor care latră pe blogul meu... la categoria "comentarii anonime"! Când va fi gata... cel puţin parţial, vă veţi bucura de ea!

0 comentarii: