Supă de oase pentru... şomeri!

duminică, 31 ianuarie 2010

Pentru că este duminică după-amiază şi fiind în vacanţă, mi-am permis să fiu mai relaxat şi să pun în aşteptare ceea ce aş fi făcut în mod obişnuit duminica după-amiaza! De fapt nu este niciun mare secret şi, aşa cum presupune toată lumea, mi-aş fi pregătit lecţiile pentru a doua zi, să nu încep săptămâna ca... cel mai prost din curtea şcolii :))! Am încercat o plimbare prin oraş, dar vremea a fost complet nepotrivită scopului care m-a determinat să evadez dintre... pereţii internetului :)! Întorcându-mă, de data aceasta între cei patru pereţi ai camerei, mi-am aruncat ochii pe ultimele titluri de ziare... care, evident, că nu anunţă nimic bun...! Probleme economico-financiare (asta chiar mi-a plăcut şi m-a făcut să râd, în ciuda faptului că NU este de râs, dar parcă eu aş trăi în Patagonia, iar acest lucru îmi este complet străin), vreme rea - care se întoarce din nou spre disperarea mea - schimbarea programelor şcolare, din toamnă (din nou, că de vreo 3 ani se tot schimbă, dar nimic nu se... modifică), şomaj... nu insist, cunoaşteţi tabloul, nu vreau să vă plictisesc sau să devin redundant! Gândindu-mă la şomajul care devine săptămânal mai îngrijorător... şi totodată la hrana noastră cea de toate zilele, pentru că se pare că am făcut un lait-motiv din acest lucru, vă propun o reţetă... alimentară, la care muncesc de mult timp:

"Se ia un os cu măduvă. Cu un bomfaier se împarte osul la câţi invitaţi sunt. Bucăţile de os se fierb într-o oală relativ mare, împreună cu una ceapă, doi morcovi, un postârnac, o frunză de dafin, trei-4 boabe de piper, un strop bulion, o linguriţă de tarhon, un vârf de cuţit de boia şi sare cât cuprinde, după gust. Se fierbe de la Lăsata Secului până-n Ajun, când oasele devin fragede. Se scot oasele şi se aşează pe un platou cu salată verde stropită uşor cu oţet (dar de ce? de mere! :)) ). SE SUGE OSU'! "

3 comentarii:

Unknown spunea...

Dacă va plăcut reţeta, să ştiţi că mai am unele la... copt, dar întâmpin dificultăţi în... identificarea ingredientelor; oricum următoarea vă promit că va fi pentru toţi deontologii de care, se pare, că s-a umplut lumea!

duminică, 31 ianuarie 2010 la 19:50:00 EET
Matei Radu spunea...

Foarte tare :))).... Ca întotdeauna cât de supărat ați fi nu contează, găsiți timp și pentru o glumă ...
:)

duminică, 31 ianuarie 2010 la 20:40:00 EET
Gossip girl spunea...

Buna reteta :)) Cum spuneti dumneavoastra,va asteptam si cu alte retete! [[ ca doar vine Pastele ]] :))

luni, 1 februarie 2010 la 17:27:00 EET