Şi din cer cumplita iarnă...!

luni, 18 ianuarie 2010


Mai are vreun sens să mă agit că a început din nou să ningă??? Şi drumurile s-au întors la vechiul lor statut, adică ORIBIL? Nu! Şi cred că dacă face-o nu aş reuşi să schimb nimic... iar cei care mai aruncă câte o privire pe blog ar spunea că sunt ridicol! Probabil, posibil... dar asta e România...! Mă opresc aici... pentru că nu vreau să mai risipesc resurse emoţionale...
Cel puţin rămân - pentru iarna care s-a întors - cu amintirea unui week-end superb, în care m-am bucurat de zăpada pe care, în mod normal, o urăsc din tot sufletul, dar şi de o companie plăcută... din toate punctele de vedere :)! Ca dovadă mai adaug o fotografie... aş putea adăuga un link către toate cele aproximativ 175 de fotografii, dar nu aş face decât să asmut din nou câinii care vor începe să latre... cu comentarii şi am urechile sensibile în perioada asta căci sunt în starea Zen, concentrat să ascult sunetele care îmi plac... şi să apreciez albastrul... cerului!

0 comentarii: