Perioada albastră, cu sound-uri albastre!

sâmbătă, 23 ianuarie 2010


Pentru că vineri este ziua când de obicei nu mai am somn noaptea :)) şi pentru că tot sunt în perioada mea albastră prefer să ascult show-urile de muzică electronică (care însumează zeci de milioane de ascultători) pe care posturi redutabile de radio online din occident le trimit în eter pentru toţi insomniacii, liliecii sau vârcolacii ieşiţi on the prawl ;))
Nici vinerea acesta nu am făcut excepţie si la un moment dat, mult după miezul nopţii, eram pe BBC Radio One, London, unul dintre posturile de radio care a dus muzica electronică în avanposturile societăţii... de profil si care a contribuit imens la dezvoltarea curentului, nu insist, cine ştie despre ce vorbesc înţelege la ce fac referinţă... iar în cadrul show-ului "Essential Selection" găzduit de Pete Tong, la să-i zicem secţiunea "24 HOUR PARTY PEOPLE" am auzit o piesă - drăguţă - "Could This Be Real" a unui artist englez al scenei Drum'n'Bass, Nick Douwma pe numele lui real, însă mult mai bine cunoscut sub numele de scenă, SUB FOCUS (pentru cine vrea detalii, click http://en.wikipedia.org/wiki/Sub_Focus) . Sound-ul este un future disco, cu uşoare influenţe dubstep... Însă nu acest lucru este important pentru mine, ci clipul - pe care îl pun mai jos la calitate HD :)) - care mi s-a părut că este energic şi colorat, optimist şi dinamic în acord cu starea mea de spirit! Sper să vă placă! Şi dacă tot v-aţi hotărât să vă dedicaţi câteva minute şi muzicii, încercaţi şi Marco Bailey - Why Don't You Answer? (http://www.marcobailey.com/index2.php)... trackul cu care artistul belgian şi-a început  mix-ul invitat de John Digweed pentru Transitions, nelansat încă, motiv pentru care nu l-am putut găsi nicăieri, deşi l-am căutat câteva ore... e superb!
 

0 comentarii: