Însingurare... digitală!

duminică, 24 ianuarie 2010


La un moment dat am simţit că nici internetul şi nici TV-ul nu aveau ce să îmi mai ofere, motiv pentru care am decis să ies puţin prin oraş... pentru a lua contact atât cu atmosfera neprietenoasă de afară, -17 grade Celsius, dar şi pentru a descoperi sau măcar a încerca să descopăr ceva drăguţ, care să merite atenţia... obiectivului meu. Mare lucru nu am văzut, ce e drept am colindat zonele de periferie ale urbei, pe care oamenii le ocolesc din motive evidente, unde nu poţi găsi decât subiecte demne de scandal... şi ofensă vizuală... am fotografiat câteva lucruri, dar mai mult pentru a-mi face mâna şi pentru acomodarea camerei cu frigul de afară mai degrabă; am găsit câteva subiecte... relativ interesante, cel puţin mie îmi plac dacă le gândeşti în paradigma... iernii! Vi le propun mai jos pe cele care mi se par cele mai potrivite!

 

2 comentarii:

Epk. spunea...

misto pozele de duminica ! in vacanta ar trebui sa mergem din nou in cautare de subiecte pt photos !

marți, 26 ianuarie 2010 la 20:12:00 EET
Unknown spunea...

sigur, bro! cel putin asa avem ocazia sa evadam din matricea asta existentiala in care ne-am cantonat, si ne oferim noua insine ocazia de a privi mai des prin ochii... obiectivului (imi place sintagma asta, chiar daca suna a cliseu)!

marți, 26 ianuarie 2010 la 20:24:00 EET