Dă-mi răsăritul!

sâmbătă, 23 ianuarie 2010


Este ultima postare pe care o voi mai publica azi... mă dor ochii şi am obosit îngrozitor stând ore în şir în faţa computerului, iar monitorul meu are un "glare" care mai are puţin şi mă aduce înapoi în starea de orbire din care tocmai am ieşit ;))! Am dedicat toate articolele pe care le-am postat azi muzicii şi tot cu muzica voi şi încheia... am găsit pur întâmplător un clip care îmi place mult...  şi cu toate că sunetul este o variaţiune pe aceeaşi temă în cazul celor de la Play & Win,  vreau din tot sufletul să vi-l  împărtăşesc... este exuberant, plin de energie, de optimism, de veselie! Îmi place ideea care stă în spatele clipului, îmi place unde se duce imaginaţia, iar atmosfera lui reflectă exact starea pe care o trăiesc de o săptămână, şi, deşi am spus lucrul acesta aproape în mod obsesiv, nu mă pot abţine :)!

1 comentarii:

AndreiGhitaDoru spunea...

e suoer tare potare..si in general tot blogul..te felicit pt tot ce ai facut!
BRAVOOO!

sâmbătă, 23 ianuarie 2010 la 21:00:00 EET