Aventura continuă!

luni, 4 ianuarie 2010

       Deşi iniţial eram hotărât să nu mai postez niciun fel de păreri legate de felul în care ne deplasăm pe drumurile publice în perioada de iarnă, nu am putut să mă abţin! 4 ianuarie... a început, din nefericire, pentru mine şi cu certitudine şi pentru alţii, şcoala! Spun din nefericire nu pentru că nu mi-ar plăcea ceea ce fac, adică să fiu profesor, ci gândindu-mă la felul în care statul român înţelege să-şi bată joc de noi! Îmi cer scuze... să ne trateze şi să ne plătescă... my bad, man :))!
     Am plecat mai devreme azi de acasă, convins fiind, că drumurile nu vor fi altfel decât la prima zăpadă căzută... cine se frige cu ciorbă suflă şi în  iaurt... acest fiind chiar Mandea :)) ! Dar nu mi-am imaginat că se poate aşa ceva... stratul de zăpadă era de 6-7 cm... dacă nu mai mare, la care adaug şi gheaţa de dedesubt... şi am parcurs astronomica distanţă de 8 km (după kilometrajul de la bordul maşinii) în nici mai mult nici mai puţin de 30 de minute... fără să depăşesc viteza de 20 - 30 de km/oră!
    Oare cei care sunt plătiţi, din buzunarele noastre, pentru astfel de servicii sunt complet demenţi??? Oare nu se gândesc că în felul acesta oameni normali pot suferi accidente de circulaţie fără a avea vreo vină sau singura lor vină fiind aceea că mai au loc de muncă la care trebuie să se prezinte la timp??? Oare nu au învăţat nimic din experienţa primei zăpezi căzute, când o ţară întreagă era paralizată din cauza zăpezii??? Oare ce s-ar fi întâmplat dacă România ar fi fost pe teritoriul... Norvegiei sau al Suediei sau al Finlandei??? Probabil apuca primăvara cine mai putea...!
     De fapt nici nu ştiu în ce măsură este vina lor... este vina noastră a tuturor pentru că le PERMITEM SĂ-ŞI BATĂ JOC DE NOI... iar culmea este că şi PLĂTIM pentru această distracţie!
     Fără comentarii!
    P. S.... oare mâine dimineaţă cum va fi drumul? la noapte se anunţă -11 grade C... ar fi de râs dacă nu ar de plâns!

0 comentarii: