E IREAL ce se întâmplă în ţara asta!

marți, 15 decembrie 2009

             Sunt atât de nervos azi, încât mă felicit că nu mi-am cumpărat o armă de foc!... ÎNCĂ! dar ce zic eu armă de foc! TUN!!!! BAZOOKA!!!! de dimineaţă a trebuit să fac un drum până la Pucioasa (pentru a consulta un MEDIC CU ADEVĂRAT OCCIDENTAL ÎN MENTALITATE, PREGĂTIRE ŞI ATITUDINE) şi toţi cei care au deschis ochii au văzut ce fel de vreme este afară! Evident drumurile acoperite de zăpadă, că doar e IARNĂ! dar nu ştiu cum se face că nenorocita asta de iarnă ne ia mereu prin surprindere, niciun utilaj de deszăpezire, un plug sau vreun tractor! dar parcă văd scuze cretinoide de genul: nu am ştiut că va ninge, iarna a venit prea devreme... etc.! PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU, TRĂIM PE UN CONTINENT UNDE MAI ŞI NINGE... nu e vina noastră, poate nu toţi doresc zăpada, DAR SE ÎNTÂMPLĂ! AŞA E IARNA!
          Să revin la motivul pentru care sunt nervos! MI-AM DISTRUS JANTA DREAPTA FAŢĂ!... şi nu pentru că sunt vreun idiot de şofer CARE CONDUCE NUMAI LA BARA DIN FAŢĂ, dar efectiv pe zăpada depusă PE CARE NIMENI NU S-A DERANJAT SĂ O CUREŢE - că doar de proşti plătim taxe şi impozite peste tot -  nu am mai putut controla maşina într-un viraj în ciuda faptului că mergeam cu maxim 20 km la oră (o viteză mai mare ar fi însemnat curată sinucidere), şi am lovit o bordură! Iar toată distracţia asta m-a costat 100 de euro, ceea ce e minunat, în condiţiile în care magnificul guvern BOC IV (vă vine să credeţi aşa ceva???????) ne reţine 15,3 % din salariul şi aşa mizerabil, de cadavre didactice!
        Întrebarea mea este: ÎNCOTRO? SAU PÂNĂ CÂND, PRIETENI, SĂ NE LĂSĂM BATJOCORIŢI PE BANII NOŞTRI? NU E TIMPUL SĂ FACEM CEVA?
         Iată un exemplu! Deşi nu cred că mai miră pe cineva, în ciuda faptului că autorităţile au anunţat că sunt pregătite pentru iarnă şi nimic nu-i poate lua prin surprindere pe bezmeticii care lucrează la deszăpezirea drumurilor! Eu am văzut azi, pe banii mei, cât sunt de pregătiţi!

0 comentarii: